Vše pro Bageterii Boulevard
Pro Bageterii Boulevard pracujeme už od roku 2015. Za tu dobu jsme zpracovali stovky projektů a návrhů, desítky videí a rozhlasových reklam, tisíce nápadů a spořádali také spoustu baget a pečených brambor. Spolupráce s Bageterií je dlouhodobá a tak jsme pro naši práci nepotřebovali dlouhé briefy, díky vzájemné empatii si vystačíme se zadáním v délce dvou tří vět. O to více se pak můžeme „vyřádit“ ve vymýšlení konceptů a návrhů. Vzhledem k dlouhodobé spolupráci si troufáme říci, že jsme jedno z mála, možná jediné studio, s takovými zkušenostmi v oblasti fast food.

Motion design reklamní kampaně Zase velký kulový
Statický vizuál jsme dostali, naším úkolem bylo ho rozpohybovat.



Portugalské Chef Menu pro Bageterii Boulevard
Do vizuálu portugalského menu jsme chtěli přenést atmosféru a autentičnost místní kuchyně. Kachličky, na kterých je vizuální styl tohoto Chef Menu postaven, jsme tedy nechtěli pouze nabarvit v Photoshopu, ale rozhodli jsme se pro vytvoření reálného podkladu pro fotografa (Ateliér Cotashon). Nakoupili jsme tedy kachličky, které jsme následně nabarvili, zapekli a ve foto ateliéru pak ještě dopatinovali. Na tvorbě tohoto menu se tak podílelo téměř celé naše studio – kdo zrovna mohl, maloval kachličky. 🙂 Celý postup pak bych publikován také v odborném časopisu FONT.







Reklamní kampaně
Návrhy reklamních kampaní vč. copywritingu, které Bageterie Boulevard realizuje převážně v rámci sponzoringu různých kulturních akcí. Současně s klíčovým vizuálem jsme také u většiny připravili motion design.
.


Produktové ilustrace na menuboardy
Část některých Bageterií tvoří tvz. creperie, kde si můžete objednat palačinku nebo dobrou kávu, používá místo produktových fotografií ilustrace.

Produktové a sezonní menuboardy s fotkou
Když je potřeba uvést nový produkt nebo nějaký produkt zvýraznit, vytváří se menuboard. Náš úkol je zde v navržení kompozice, světla, podkladu, dekorací, a dalších elementů jako třeba kouř, které v zákazníkovi podpoří chuť k jídlu.


Kampaň na podporu BB BOXU
My jsme vytvořili scénář, storyboard a ilustrace. To vše jsme pak poslali do Mixpointu, kde vytvořili, ozvučili a namluvili celý spot. Část spotu se pak využila a do ní jsme ještě doplnili pozvánku na filmový festival, který však musel být tráven doma a ne v kině, kvůli covidovým omezením.