Bon Pari
Všichni je známe a rádi na ně vzpomínáme. Kupujete si je ale i dnes?
Představujeme vám revoluční redesign značky Bon Pari. Ten přináší nový komunikační směr a svěží pohled na tuto oblíbenou značku. Přestože Bon Pari obsahují ovoce, upustili jsme od jeho zobrazení. Místo toho jsme se zaměřili na atraktivní vizualizaci produktu v nadživotní velikosti, která skutečně oslovuje a láká k ochutnání.

Tento redesign zahrnuje výrazné zmodernizování a pročistění designu, což přispívá k jeho svěžímu vzhledu a snadné rozpoznatelnosti. Každá příchuť nyní nese svůj vlastní příběh s nádechem nostalgie. Ten nás vrací do bezstarostného dětství, kdy jsme si Bon Pari s radostí vychutnávali a sdíleli s kamarády a rodinou. Redesign značky se dotkl i nového loga, které lépe vystihuje ducha značky.



Klíčový vizuál, navazující na packaging a doplněný o motion design, dodává celému konceptu dynamiku a živost. To činí z Bon Pari nejen chutný, ale i vizuálně přitažlivý zážitek. Obalový design byl navržený tak, aby oslovil nejen stávající fanoušky, ale i nové zákazníky. Ti ocení radost, chutnost a sdílení, jež tato značka nabízí.
Díky redesignu z naší dílny se podařilo zvýšit prodeje Bon Pari a posílit kategorii tvrdých bonbonů, která byla v poslední době na ústupu ve prospěch želé bonbonů.



