Grafický design a koncept dlouhodobé kampaně řetězce Starbucks
Udržitelnost je nyní velké téma, které většina významných společností bere velice vážně a investuje nejen své peníze, ale i úsilí, lidské zdroje do toho, aby podnikání mělo co nejmenší dopad na životní prostředí. Starbucks se v rámci této kampaně rozhodl jednak přimět zákazníky k používání vlastních hrnků (případně Starbucsk Reusable cupů)a zároveň informovat tom, že Starbucks také sází stromy. Naším úkolem bylo vymyslet jako konceptuální, tak vizuální podobu.
![](https://freight.cargo.site/t/original/i/d93e921922cb2a9b73d2bc159f1fe690139ac1bc80eb186c69bba7ac057f51a9/starbucks_vstup.jpg)
![](https://freight.cargo.site/t/original/i/bedfe79285f6d342fd339220992688606d40d7986022368123cdbe2c8dbe326f/Starbucks_rostouci_papir_FB1200x1200.gif)
![](https://freight.cargo.site/t/original/i/429a8965f0f63d01f9d0871db51daaeee358383958add5a8e42e6af74c8b7786/232275258_841346319821856_6739402681922985103_n.jpg)
![](https://freight.cargo.site/t/original/i/019dbf2461c7945743c66e05b7604a317d92c3a3fae09b25c33d7c48aa97c7b6/starbucks_telefon.jpg)